ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שאיבת דלק שגוי

    הכנסת סוג דלק לא נכון למיכל המכונית, היא טעות נפוצה ומתסכלת מדי שנהגים רבים עושים. בין אם מדובר בהוספת בנזין לרכב דיזל או להיפך, שגיאה זו עלולה להוביל לנזק חמור למנוע אם לא מטפלים בה באופן מיידי. ברגע שמתגלה שתדלקתם בסוג הדלק השגוי, חשוב לפנות אל מומחה כדי לבצע שאיבת דלק שגוי. בשלב הראשון יש להימנע מלהתניע את המנוע. הפעלת ההצתה עלולה להזרים את הדלק הלא נכון בכל המנוע, ולהחמיר את הבעיה. במקום זאת, כדאי להעביר את הרכב למקום בטוח, רצוי הרחק מהתנועה ומסכנות פוטנציאליות, ולכבות את המנוע.

    חפשו סיוע מקצועי עבור שאיבת דלק שגוי

    טיפול בסוגיית התדלוק השגוי דורש ידע וציוד מיוחדים. לכן, עדיף לפנות לסיוע מקצועי ממכונאי מוסמך או משירות סיוע בדרכים. שירותי גרירה רבים מציעים סיוע בביצוע שאיבת דלק שגוי ויכולים לחבר אתכם עם בעלי מקצוע מנוסים בפתרון בעיה מסוג זה. לרכבים מודרניים יש בדרך כלל התקני אנטי-סיפון, מה שהופך את זה למאתגר במיוחד להוציא את הדלק השגוי ולהחליף אותו ללא כלים מתאימים. הטכנאי ישתמש בציוד מיוחד כדי להסיר בבטחה את הדלק השגוי, ולמנוע כל ערבוב נוסף עם הדלק הנכון.

     

    השלב הבא בפתרון הבעיה

    לאחר ביצוע שאיבת דלק שגוי, הטכנאי ישטוף את מערכת הדלק ביסודיות. שלב זה מבטיח שכל שאריות של הדלק השגוי יוסרו לחלוטין מקווי הדלק, המסננים והמזרקים. השטיפה מונעת כל נזק פוטנציאלי שנגרם עקב ערבוב של דלקים לא תואמים. לאחר שלב הניקוי וביצוע בדיקה מעמיקה שלא נגרם כל נזק לרכב וכן של מערכת הדלק, הטכנאי יתדלק את הרכב בסוג הדלק הנכון המומלץ לרכב. המכונאי גם כן יוסיף את כל התוספות הדרושות כדי להבטיח את הביצועים האופטימליים של מערכת הדלק ואת אורך החיים שלה ושל הרכב. במידה ותדלקתם בסוג הדלק הלא נכון ואתם זקוקים למכונאי רכב מוסמך שיפתור לכם את הבעיה, שי חשמלאות רכב מספקים שירותי דרך וחילוץ רכבים, כולל שאיבה של דלק שגוי והחלפתו, הניתנים 24/7 – חייגו כבר עכשיו והעזרה בדרך אליכם, בכל שעה, בכל זמן ובכל מקום.

     

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      לשליחת וואטצאפ לחצו לחיוג מהיר

      תפריט נגישות