ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מוסך נייד לרכב

    כל בעל רכב שומר בטלפון הנייד שלו את מספר הטלפון של המוסך הקבוע בו אליו הוא מכניס את הרכב במקרה של תאונה, תקלה במערכות הרכב, בזמנים קבועים לצורך טיפולים שוטפים וכדומה. זהו מוסך קבוע שיש לו ימים ושעות פעילות ולרוב, אם אין מקרה חירום, מומלץ לתאם הגעה מראש.

    מוסך נייד לרכב כשמו כן שהוא – שירותי מוסך לרכב ניידים, כלומר מגיעים אל הלקוח במקום שהוא יגיע אליהם. כמובן שלא כל שירותי המוסך ניתנים לביצוע בבית הלקוח, אבל יש רבים שכן.

    שי שירותי דרך וחילוץ 24/7 מציע ללקוחותיו מגוון שירותים כאלו בזמניות של 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע.

    רשימת הטיפולים והשירותים שניתן לקבל באמצעות מוסך נייד לרכב

    תיקון רכב שניזוק קשות בתאונה לרוב לא ניתן לעשות בבית הלקוח או לצד הדרך. יש צורך בכלים גדולים, במספר ימי עבודה ולרוב כמה ידיים עובדות במקביל. אך ישנה רשימה ארוכה של טיפולים ותיקונים קלים ומהירים אותן ניתן להזמין במסגרת מוסך נייד לרכב.

    בתוך הרשימה ניתן למצוא החלפת מצבר שמת, החלפת גלגל בעת פנצ'ר, חילוץ מהשטח ואף שאיבת דלק שגוי שהוכנס בטעות.

    מוסך לרכב

    ניצול מקסימלי של הזמן

    בשנות ה-2000 זמן שווה כסף, ולמרבית האנשים רשימת מטלות יומית ארוכה ומפורטת. כל עצירה ועיכוב במהלך היום גוררים שינויים ברשימת המטלות. נטרול הרכב עקב בעיה כזו או אחרת, כמובן שמשנה את סדר היום ומכבידה עליו מאוד.

    בהתאם לכך, הזמנת מוסך נייד לרכב מאפשרת לבעל הרכב לנצל את הזמן באופן אופטימלי. בזמן ההמתנה נשארים במקום ואפשר להמשיך לעבוד במשרד למשל או להכין בינתיים צהרים לילדים. זו דרך מצוינת להוציא מעז מתוק.

    כמה זמן יש לחכות?

    המתנה לבעל המקצוע עשויה לקחת בין חצי שעה לשעה וחצי, תלוי בתנועה בכבישים, העומס על בעל המקצוע, המקום בו נמצא הרכב וכדומה.

    לצוות שי שירותי דרך וחילוץ 24/7 המקצועי והאיכותי, מבחר אנשי מקצוע ועובדים ולכן הם מעניקים שירות 24/7. בכל שעה משעות היום ובכל יום מימות השבוע.

    כדי לנצל באופן מקסימלי את הזמן ואת השירות, במקרה שאינו חירום, ניתן להזמין אותו בשעה מסוימת מראש וכך לשלב אותו בין יתר המחויבויות בצורה שתהיה הנוחה ביותר.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      לשליחת וואטצאפ לחצו לחיוג מהיר

      תפריט נגישות